VITAMIN MIRACLE: Vitamin C Shaklee

10 October 2018

Vitamin C Shaklee


Betapa Istimewanya Vitamin C Shaklee
Ujian klinikal telah pun membuktikan Vitamin C Sustained Release Shaklee dalam 2 tablet Vitamin C Shaklee (dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal dalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. 


Bestnya Vitamin C Shaklee
Dan ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan Vitamin C dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.

Jadi, sesiapa yang selalu kena selsema, demam dan batuk tu eloklah amalkan ambil Vitamin C Shaklee. Lagipun tubuh badan manusia tidak dapat menghasilkan Vitamin C. Tambahan pula Vitamin C larut air dan akan hilang berterusan dari tubuh kita. Dan anda tak perlu risau sebab Vitamin C tidak memberi kesan toksik. Paling best, Vitamin C Sustained Release Shaklee ni sesuai diambil oleh mereka yang ada penyakit gastrik.


Oh ye!! Ada TIPS EKSLUSIF yang boleh melegakan demam, selsema & batuk akan saya kongsikan jika anda membuat pembelian melalui saya :). Untuk pembelian cepat dan pantas boleh klik www.wasap.kakja.my/60127677266/vitaminc harga sangat istimewa.

Betapa ruginya manusia yang tidak pernah mengamalkan Vitamin C Shaklee untuk kesihatan sempurna dan terbaik Vitamin C shaklee bukan hanya untuk kecantkan semata:


Best kan!! Vitamin C Shaklee..Yeahh!!
1 bji sama dengan 7 biji oren setengah wow! Kesihatan maksimum untuk seisi keluarga.

Bersama-sama ini kak ja sediakan testimoni customer untuk memperkuatkan lagi vitamin c shaklee yang sedang viral ni.

Testimoni 1

Testimoni 2



Komen
0 Komen

No comments:

VITAMIN MIRACLE © . Designed by MaisarahSidi.com